İmtahan mövzuları - Ədəbiyyat 8, 9 və 10-cu siniflər
13 aprel 2022
8-ci sinif
9-cu sinif
10-cu sinif
3 | Ədəbiyyat nəzəriyyəsi: Nəzm və nəsr. Nəzmin xüsusiyyətləri. Şeir vahidləri. | |
4 | Azərbaycan şeirinin vəznləri. Heca vəzni. Əruz vəzni. | |
1 | Ədəbiyyat nəzəriyyəsi: Ədəbi növlər və janrlar. Lirik növ (qəzəl, qəsidə, qitə, məsnəvi,) | |
2 | Ədəbiyyat nəzəriyyəsi: Ədəbi növlər və janrlar. Epik növ. (hekayə, təmsil, novella) | |
3 | Ədəbiyyat nəzəriyyəsi: Ədəbi növlər və janrlar. Dramatik növ. (dram, komediya, faciə) | |
4 | Ədəbiyyat nəzəriyyəsi. Bədii təsvir vasitələri. (epitet, təşbeh, metafor) | |
1 | Ədəbiyyat nəzəriyyəsi. Bədii ifadə vasitələri. (mübaliğə, litota, bədii təzad, kinayə) | |
2 | Ədəbiyyat nəzəriyyəsi. Bədii ifadə vasitələri. (mübaliğə, litota, bədii təzad, kinayə) | |
3 | TƏTİL | |
4 | Aşıq şeirinin janrları: qoşma, gəraylı, təcnis. | |
1 | “Ağıllı uşaq” nağılı (VI sinif) | |
2 | “Çahargah əfsanəsi” (VI sinif) | |
3 | “Xan sarayı” əfsanəsi (VI sinif) | |
4 | S.Vurğun. “Azərbaycan” şeiri (VII sinif) | |
1 | TƏTİL | |
2 | M.Hüseyn. “Odlu qılınc” (VII sinif) | |
3 | M.İbrahimov. “Azad” (VII sinif) | |
4 | S.S.Axundov. “Nurəddin” (VII sinif) | |
1 | Mir Cəlal. “Bahar” hekayəsi (VII sinif) | |
2 | “Kitabi-Dədə Qorqud” eposu. “Qazan bəyin oğlu Uruz bəyin dustaq olduğu boy” (VIII sinif) | |
3 | X.Şirvani. “Gənclərə nəsihət” (VIII sinif) | |
4 | N.Gəncəvi. “Sultan Səncər və qarı” (VIII sinif) | |
1 | “Koroğlu” eposu. “Koroğlu ilə Bolu bəy” (VIII sinif) | |
2 | Ş.İ.Xətayi. “Bahariyyə” (VIII sinif) | |
3 | TƏTİL | |
4 | M.Füzuli.“Söz” qəzəli (VIII sinif) |
9-cu sinif
1 | Ədəbiyyat nəzəriyyəsi: Nəzm və nəsr. Nəzmin xüsusiyyətləri. Azərbaycan şeirinin vəznləri. Heca vəzni. | |
2 | Əruz vəzni. Sərbəst şeir. Şeir vahidləri. | |
3 | Ədəbiyyat nəzəriyyəsi: Ədəbi növlər və janrlar. Lirik növ (yazılı ədəbiyyatdakı janrlar). | |
4 | Ədəbiyyat nəzəriyyəsi: Ədəbi növlər və janrlar. Epik və dramatik növlər. (yazılı ədəbiyyatdakı janrlar). | |
1 | Ədəbiyyat nəzəriyyəsi. Bədii təsvir vasitələri. | |
2 | Ədəbiyyat nəzəriyyəsi. Bədii ifadə vasitələri. | |
3 | Ədəbiyyat nəzəriyyəsi. Süjet və kompozisiya. Bədii gülüş. Bədii əsərin quruluşu. Bədii əsərin mövzusu və ideyası. Bədii yaradıcılıq metodu. | |
4 | Azərbaycan şifahi xalq ədəbiyyatı. (X sinif). “Yetim İbrahimin nağılı” (V sinif). | |
1 | “Şir və Tülkü” nağılı (V sinif). “Ana Maral” əfsanəsi (V sinif). “Xan sarayı” əfsanəsi (VI sinif). Ağıllı uşaq” nağılı (VI sinif). “Çahargah əfsanəsi” (VI sinif). | |
2 | “Kitabi-Dədə Qorqud” eposu. “Salur Qazanın evinin yağmalandığı boy” (X sinif). | |
3 | TƏTİL | |
4 | “Kitabi-Dədə Qorqud” eposu. “Basatın Təpəgözü öldürdüyü boy” (VI sinif). “Qazan bəyin oğlu Uruz bəyin dustaq olduğu boy” (VIII sinif). | |
1 | Qədim dövr Azərbaycan ədəbiyyatı. (Ən qədim zamanlardan XIII əsrə qədər). X.Şirvani “Gənclərə nəsihət” şeiri (VIII sinif). | |
2 | N.Gəncəvi. Həyatı və yaradıcılığı. “İskəndərnamə” poeması. | |
3 | N.Gəncəvi “Kərpickəsən kişinin dastanı” (V sinif). “Yaralı uşağın dastanı” (VI sinif). “Sultan Səncər və qarı” (VIII sinif). | |
4 | Orta dövr Azərbaycan ədəbiyyatı (XIII – XVI əsrlər). İ.Nəsimi. Həyatı və yaradıcılığı. “Sığmazam” qəzəli (X sinif). | |
1 | TƏTİL | |
2 | Ş.İ.Xətayi. Həyatı və yaradıcılığı. “Dəhnamə” məsnəvisi. “Bahariyyə” (VIII sinif). | |
3 | M.Füzuli. Həyatı və yaradıcılığı. “Məni candan usandırdı” qəzəli. “Söz” qəzəli (VIII sinif). | |
4 | M.Füzuli “Leyli və Məcnun” poeması. Yeni dövr Azərbaycan ədəbiyyatı I mərhələ (XVII – XVIII əsrlər). | |
1 | “Koroğlu” eposu “Həmzənin Qıratı qaçırması” (X sinif). “Düratın itməyi” (VI sinif) qolları. | |
2 | “Koroğlu” eposu “Durna teli” (VII sinif). “Koroğlu ilə Bolu bəy” (VIII sinif) qolları. | |
3 | M.P.Vaqif. Həyatı və yaradıcılığı. “Pəri” (X sinif), “Hayıf ki, yoxdur” (VIII sinif) qoşmaları. | |
4 | Yeni dövr Azərbaycan ədəbiyyatı II mərhələ (XIX əsr). A. Bakıxanovun “Hikmətin fəziləti” əsəri (VII sinif). | |
1 | Q.Zakir. Həyatı və yaradıcılığı. “Badi-səba, mənim dərdi-dilimi...” (X sinif), “Durnalar” (VIII sinif) qoşmaları. | |
2 | M.F.Axundzadə. Həyatı və yaradıcılığı. “Hekayəti-müsyö Jordan və dərviş Məstəli şah” komediyası. | |
3 | TƏTİL | |
4 | M.F.Axundzadə. “Aldanmış kəvakib” povesti |
10-cu sinif
1 | Ədəbiyyat nəzəriyyəsi: Nəzm və nəsr. Nəzmin xüsusiyyətləri. Azərbaycan şeirinin vəznləri. Heca vəzni. Əruz vəzni. Sərbəst şeir. Şeir vahidləri. | |
2 | Ədəbiyyat nəzəriyyəsi: Ədəbi növlər və janrlar. Lirik növ. | |
3 | Ədəbiyyat nəzəriyyəsi: Ədəbi növlər və janrlar. Epik və dramatik növlər. | |
4 | Ədəbiyyat nəzəriyyəsi. Bədii təsvir vasitələri. | |
1 | Ədəbiyyat nəzəriyyəsi. Bədii ifadə vasitələri. | |
2 | Ədəbiyyat nəzəriyyəsi. Süjet və kompozisiya. Bədii gülüş. Bədii əsərin quruluşu. Bədii əsərin mövzusu və ideyası. Bədii yaradıcılıq metodu. | |
3 | Azərbaycan şifahi xalq ədəbiyyatı (X sinif). “Yetim İbrahimin nağılı” (V sinif). | |
4 | “Şir və Tülkü” nağılı (V sinif). “Ana Maral” əfsanəsi (V sinif). “Xan sarayı” əfsanəsi (VI sinif). Ağıllı uşaq” nağılı (VI sinif). “Çahargah əfsanəsi” (VI sinif). | |
1 | “Kitabi-Dədə Qorqud” eposu. “Salur Qazanın evinin yağmalandığı boy” (X sinif). | |
2 | “Basatın Təpəgözü öldürdüyü boy” (VI sinif). “Qazan bəyin oğlu Uruz bəyin dustaq olduğu boy” (VIII sinif). | |
3 | TƏTİL | |
4 | Qədim dövr Azərbaycan ədəbiyyatı (Ən qədim zamanlardan XIII əsrə qədər). X.Şirvani “Gənclərə nəsihət” şeiri (VIII sinif). | |
1 | N.Gəncəvi. Həyatı və yaradıcılığı. “İskəndərnamə” poeması. “Kərpickəsən kişinin dastanı” (V sinif). “Yaralı uşağın dastanı” (VI sinif). “Sultan Səncər və qarı” (VIII sinif). | |
2 | Orta dövr Azərbaycan ədəbiyyatı (XIII – XVI əsrlər). İ.Nəsimi. Həyatı və yaradıcılığı. “Sığmazam” qəzəli (X sinif). | |
3 | Ş.İ.Xətayi. Həyatı və yaradıcılığı. “Dəhnamə” məsnəvisi. “Bahariyyə” (“Dəhnamə” poemasından) (VIII sinif). | |
4 | M.Füzuli. Həyatı və yaradıcılığı. “Məni candan usandırdı” qəzəli. “Söz” qəzəli (VIII sinif). | |
1 | TƏTİL | |
2 | M.Füzuli “Leyli və Məcnun” poeması, Yeni dövr Azərbaycan ədəbiyyatı I mərhələ (XVII – XVIII əsrlər). | |
3 | “Koroğlu” eposu “Həmzənin Qıratı qaçırması” (X sinif) qolu, “Düratın itməyi” (VI sinif). | |
4 | “Koroğlu” eposu. “Durna teli” (VII sinif), “Koroğlu ilə Bolu bəy” (VIII sinif). | |
1 | M.P.Vaqif. Həyatı və yaradıcılığı. “Pəri” (X sinif). “Hayıf ki, yoxdur” (VIII sinif) qoşması. | |
2 | Yeni dövr Azərbaycan ədəbiyyatı II mərhələ (XIX əsr). A. Bakıxanov “Hikmətin fəziləti” əsəri (VII sinif). | |
3 | Q.Zakir. Həyatı və yaradıcılığı. “Badi-səba, mənim dərdi-dilimi...” (X sinif), “Durnalar” (VIII sinif) qoşması. | |
4 | M.F.Axundzadə. Həyatı və yaradıcılığı. “Hekayəti-müsyö Jordan və dərviş Məstəli şah” komediyası. | |
1 | M.F.Axundzadə. “Aldanmış kəvakib” povesti. | |
2 | Aşıq şeirinin janrları: qoşma, gəraylı, təcnis. Aşıq Ələsgər. Həyatı və yaradıcılığı. “Dağlar” rədifli iki qoşması (VIII və X sinif). | |
3 | TƏTİL | |
4 | S.Ə.Şirvani. Həyatı və yaradıcılığı. “Guş qıl...” müxəmməsi (X sinif). “Qafqaz müsəlmanlarına xitab” şeiri (VIII sinif). |