Vətənim Azərbaycan |
Diaqnostika |
Futbol topu |
Dil qaydası. Təkrar |
Dinləmə. İdman terminləri |
Dil qaydası. Səs tərkibi |
Baba və nəvə |
Dil qaydası. Səs tərkibi (sait) |
Qocalar və uşaqlar |
İmla. Böyük həkim İbn Sina |
“Beş” qiyməti |
Dil qaydası. Ahəng qanunu |
Kitab daha maraqlıdır |
Dil qaydası.Fonetik təhlil |
Dinləmə. Hörümçək adam |
Dil qaydası. Fonetik təhlil |
Ruminin məsləhəti |
Dil qaydası. Kök və şəkilçi |
Dinləmə: Alim və cahil Oxuyub-anlama: Görünməz adam |
İfadə. Quşatan |
Birinci addım |
Dil qaydası. Şəkilçilərin tələffüz-yazılış fərqi |
Birinci addım |
Dil qaydası. Şəkilçilərin tələffüz-yazılış fərqi |
Birinci addım |
Situativ praktium |
Tom özünü fəda edir |
Dil qaydası. (Fonetika səh 35) |
Tom özünü fəda edir |
Dil qaydası. Təkrar |
Natiqlik məharəti haqqında |
Ümumiləşdirici təkrar |
Az danışmağın gözəlliyi |
Dil qaydası. Əsas və köməkçi n/h |
Sözün qüdrəti. |
Dil qaydası. Əsas nitq hissələri |
Ümumiləşdirici təkrar |
Ümumiləşdirici təkrar |
Ümumiləşdirici təkrar |
Hikmət xəzinəsi |
İmla. Sülh göyərçini |
Azərbaycan-Türkiyə |
Dil qaydası. Zərf (səh 44) |
İtə ataram, yada satmaram! |
Dil qaydası. Mürəkkəb sözlər |
Çünki oldun dəyirmançı |
Dil qaydası. Zərfin mənaca növləri |
Çünki oldun dəyirmançı |
Dinləmə. Dürat gedib, Qırat durur. |
Çünki oldun dəyirmançı… |
Dinləmə. Söz dəyirmandakıdır |
Qədim Yunan sözləri |
Dil qaydası. Omonim |
Niyə “Siz” deyirik |
Dil qaydası. Omonim |
Öz arşınınla ölçmə (Qədim ölçü vahidləri) |
Dil qaydası. Təkrar |
Halal pul |
Oxuyub-anlama.Atanın üç məsləhəti |
Qurucu |
Dil qaydası. Sözün mənaları |
Dinləmə. Şair və əkinçi |
İnşa. Başqasının əməyinə hörmət etməliyik. |
Təndir tikə bilməyən ev tikə bilməz |
İmla. Eyvazın yazısı |
Təndir tikə bilməyən ev tikə bilməz |
Dil qaydası. Sözləri qrammatik mənasına görə fərqləndirmək |
Bir boşqab sıyıq |
Dil qaydası. Köməkçi nitq hissəsi |
Bir boşqab sıyıq. Dinləmə |
Dil qaydası. Köməkçi nitq hissəsi |
Oxuyub-anlama. Bəlkəni əkiblər bitməyib |
Ümumiləşdirici təkrar |
Ümumiləşdirici təkrar |
Ümumiləşdirici təkrar |
Bayrağım. Əsgər marşı |
Ən böyük xəzinə. |
İlk dərs |
Dil qaydası. Xitab |
Oxuyub-anlama. Pul |
İfadə. Mismarın yeri qalıb |
Hədiyyə |
Dil qaydası. Omonim köməkçi n/h |
İki qardaş |
Dil qaydası. Sinonim köməkçi n/h |
Hökmdar qardaşlar |
Dil qaydası. Köməkçi n/h ni xüsusiyyətlərinə görə fərqləndirmək |
Hökmdar qardaşlar |
İnşa. Mən dövlət başçısı olsaydım, xalqım üçün nə edərdim? |
Kirpinin düz sözü |
Dil qaydası.Omonim köməkçi n/h |
Hazır yuva |
Dil qaydası.Köməkçi n/h ni xüsusiyyətlərinə görə fərqləndirmək |
Niyə? |
Dil qaydası. Cümlə üzvləri |
Qazların uçuşu |
Dil qaydası. C/ü – nin söz/b ilə ifadə olunması |
Dinləyib-anlama. Leyləklər havada yatır |
Dil qaydası. Cümlə üzvlərinin söz birləşməsi ilə ifadə olunması |
Meynə niyə ağlayır. Dinləmə. Üzüm |
Dil qaydası. C/ü – nin söz/b ilə ifadə olunması |
Üşümürmü, görəsən. Dinləmələr |
Dil qaydası. Cümlədə söz sırası |
Niyə məhz sual işarəsi |
İmla. Qız qalası |
Lampa niyə söndü |
Dil qaydası. Cümlədə söz sırası |
Tülkü niyə suya girir |
Dil qaydası. Cümlə üzvlərinin söz birləşməsi ilə ifadə olunması |
Yarasa nə üçün gecə ova çıxır |
Dil qaydası. Köməkçi n/h nin əsas n/h kimi işlənməsi və funksiyaları |
Yarasa. Dinləmə. Heyvanlarda nəsilartırma |
Dil qaydası. Köməkçi n/h və c/ü |
Oxuyub-anlama.Vampirlər |
İfadə. Demokratiya nədir? |
İlanlar niyə rəqs edir. Dinləmə |
Dil qaydası. S/b – nin c/ü kimi işlənməsi |
Dünyagörmüş baba. Mühakimə |
Üzdənköçürmə (mətndən) |
Möcüzələr niyə yox olur |
Dil qaydası. Baş və II dərəcəli üzv |
Dinləmələr. Oxuyub-anlama.Babil q |
Möcüzələr. Təqdimat |
Zəmzəm suyu. Dinləmələr |
Dil qaydası. Mübtədasız cümlə |
Bağban sincab. Dinləmə. Sincab |
Dil qaydası. Köməkçi n/h funksiyası |
Üç mirvari |
Üzdənköçürmə Mirvarilər |
Yoldaşlıq köməyi |
Dil qaydası. Cümlə üzvləri təkrar |
Qaraca qız və Ağca xanım |
1 000 000 dairəsində ədədlər |
1 000 000 dairəsində ədədlər. Ədədlərin müqayisəsi |
1 000 000 dairəsində ədədlər. Yuvarlaqlaşdırma |
1 000 000 dairəsində ədədlər. Bir milyon nə qədər böyük ədəddir? |
1000000 dairəsində toplama və çıxma. Yuvarlaq ədədlər üzərində toplama və çıxma |
1 000 000 dairəsində toplama və çıxma. Çoxrəqəmli ədədləri toplama |
1 000 000 dairəsində toplama və çıxma. Sütunla yazmaqla çıxma |
1 000 000 dairəsində toplama və çıxma. |
Cəmə görə mühakimə yolu ilə məsələ həlli |
Məsələ həlli. Tam hissə modeli. Cəm və fərqinə görə məchulların tapılması |
Məsələ həlli. Tam hissə modeli. Ardıcıl ədədlərin cəminə aid məsələlər |
Məsələ həlli. Tam hissə modeli. …Dəfə çox, … dəfə az müqayisəsinə görə |
Vurma əməlinin xassələri. Yerdəyişmə və qruplaşdırma xassəsi. |
Vurma əməlinin xassələri. Paylama xassəsi |
İkirəqəmli ədədi birrəqəmli ədədə bölmə |
Üçrəqəmli ədədi birrəqəmli ədədə bölmə. Qismətin ikirəqəmli olduğu hal |
Üçrəqəmli ədədi birrəqəmli ədədə bölmə. |
Üçrəqəmli ədədi birrəqəmli ədədə bölmə. Qismətə nə zaman sıfır yazılır? |
Ədədi orta |
Məsələ həlli. Tam-hissə modeli qurmaqla h/et |
Yuvarlaq ədədlər üzərində vurma və bölmə |
Hasili və qisməti təqribi hesabla |
Tez hesablama vərdişləri |
Çoxrəqəmli ədədi birrəqəmli ədədə vurma |
Çoxrəqəmli ədədi birrəqəmli ədədə bölmə. Tez hesablama bacarıqları |
Çoxrəqəmli ədədi birrəqəmli ədədə bölmə. |
Çoxrəqəmli ədədi birrəqəmli ədədə bölmə. Qismət neçə rəqəmlidir? |
Çoxrəqəmli ədədi birrəqəmli ədədə bölmə. Qismətə nə zaman sıfır yazılır? |
Çoxrəqəmli ədədi birrəqəmli ədədə bölmə.Qalıqlı bölmə |
Məsələ həlli . Hərəkətə aid məsələlər. |
Məsələ həlli . Qarşı-qarşıya hərəkət |
Məsələ həlli . Əks istiqamətli hərəkət |
Məsələ həlli . Eyni istiqamətli hərəkət |
Hissələr, kəsrlər |
Kəsrlərin müqayisəsi |
Hissələr, kəsrlər |
Ədədə (tama) görə hissənin tapılması. |
Hissəsinə görə ədədin (tamın) tapılması. |
Unit 1. School Again. Lesson 1. Welcome to school. | |||||||
Unit 1. School Again. Lesson 1. Welcome to school. | |||||||
Unit 1. School Again. Lesson 2. At my uncle’s. | |||||||
Unit 1. School Again. Lesson 2. At my uncle’s. | |||||||
Unit 1. School Again. Lesson 3. At the picnic. | |||||||
Unit 1. School Again. Lesson 3. At the picnic. | |||||||
Unit 1. School Again. Lesson 4. At the summer house. | |||||||
Unit 1. School Again. Lesson 4. At the summer house. | |||||||
Unit 2. Countries and Nationalities. Lesson 1. My pen friend. | |||||||
Unit 2. Countries and Nationalities. Lesson 1. My pen friend. | |||||||
Unit 2. Countries and Nationalities. Lesson 2. The United Kingdom. | |||||||
Unit 2. Countries and Nationalities. Lesson 2. The United Kingdom. | |||||||
Unit 3. Food. Lesson 1. My favourite food. | |||||||
Unit 3. Food. Lesson 1. My favourite food. | |||||||
Unit 3. Food. Lesson 2. Green boy’s food. | |||||||
Unit 3. Food. Lesson 3. Cookies, cookies, cookies. |