Fonetika
Leksika
Morfologiya
İsim
Sifət
Say
Fonetika
Leksika
Morfologiya
İsim
Sifət
Say
Ədəbiyyat nəzəriyyəsi: Nəzm və nəsr. Nəzmin xüsusiyyətləri. Şeir vahidləri. Şeir şəkilləri.
Azərbaycan şeirinin vəznləri.
Azərbaycan şifahi xalq ədəbiyyatı. Şifahi xalq ədəbiyyatında ədəbi növlər və janrlar.
Aşıq şeirinin janrları: qoşma, gəraylı, təcnis.
Qədim dövr Azərbaycan ədəbiyyatı.
“Kitabi-Dədə Qorqud” dastanı. “Qazan xanın evinin yağmalanması boyu”.
Ədəbi növlər və janrlar.
Nizami Gəncəvi. Həyat və yaradıcılığı. “İsgəndərnamə” poeması.
Tarix: (III Qruplar üçün)
Qədim Dünya tarixi – 6-cı siniflər üçün dərslik (bütöv)
Orta əsrlər tarixi – 7-ci siniflər üçün dərslik (bütöv)
Coğrafiyanın predmeti, vəzifələri. Coğrafi biliklərin inkişafı. Yarımkürələrin fiziki xəritəsində əsas coğrafi obyektlərin göstərilməsi.
Məhəllin planı. Miqyas.
Üfüqün cəhətləri. Azimut. Nisbi və mütləq hündürlük. Horizontallar.
Yerin forması və ölçüləri. Dərəcə toru. Coğrafi koordinatlar. Xəritələr.
Kainat və Günəş sistemi. Yerin Günəş ətrafında hərəkəti və onun nəticələri. Fəsillərin yaranması.
Yerin öz oxu ətrafında hərəkəti və onun nəticələri.
Yerli vaxt. Saat qurşaqları.
Yerin yaranması və geoloji inkişafı. Yerin daxili quruluşu. Süxurların təsnifatı.
Litosfer tavaları. Platformalar və Geosinklinallar. Dağəmələgəlmə mərhələləri.
Tektonik hərəkətlər. Zəlzələ, vulkan, qeyzer və isti bulaqlar.
Relyef formaları. Dağlar və düzənliklər. Dağəmələgəlmə mərhələləri. Okean dibinin relyefi. Ekzogen mənşəli relyef formaları.
Çiçəkli bitkilərlə ümumi tanışlıq
Bitkilərin hüceyrəvi quruluşu
Kök
Zoğ və tumurcuq. Yarpaq
Gövdə
Çiçəkli bitkilərin vegetativ çoxalması
Çiçək və meyvə
Toxum
Bitkilər və ətraf mühit
Bitkilərin təsnifatı. Örtülütoxumlu (çiçəkli) bitkilər şöbəsi
İkiləpəlilər sinfi
Birləpəlilər sinfi
Kənd təsərrüfatı bitkiləri
Əsas bitki qrupları. Yosunlar. Mamırkimilər. Qıjıkimilər. Çılpaqtoxumlular
Bakteriyalar. Göbələklər. Şibyələr
Heyvanlar aləmi haqqında ümumi məlumat. Birhüceyrəli heyvanlar (İbtidailər)
Çoxhüceyrəli heyvanlar. Bağırsaqboşluqlular tipi. Yastı qurdlar tipi
I və II qruplar:
Natural ədədlər
Adi və onluq kəsrlər
Faiz. Nisbət. Tənasüb
Həqiqi ədədlər
Tam cəbri ifadələr
Çoxhədlinin vuruqlara ayrılması
Həndəsənin əsas anlayışları
Üçbucaqlar
Çevrə
III və IV qruplar:
Natural ədədlər
Adi və onluq kəsrlər
Faiz. Nisbət. Tənasüb. Diaqram
Həqiqi ədədlər
Həndəsənin əsas anlayışları
Üçbucaqlar
Çevrə
The Noun
Quantifiers
The Article
The Pronoun
Kimya (I və IV qruplar):
İlk kimyəvi anlayışlar. Saf maddələr və qarışıqlar
Atomun quruluşu
Dövri qanun və kimyəvi elementlərin dövri sistemi
Kimyəvi rabitə. Hibridləşmə. Valentlik. Oksidləşmə dərəcəsi
Maddə miqdarı. Avaqadro qanunu
Kimyəvi formul və tənliklər üzrə hesablamalar
Kimyəvi reaksiyanın təsnifatı. Kimyəvi reaksiyanın istilik effekti
Oksidləşmə-reduksiya reaksiyaları
Kimyəvi reaksiyaların sürəti. Kimyəvi tarazlıq
Oksidlər. Əsaslar
Fizika (I və IV qruplar):
Düzxətli bərabərsürətli və dəyişənsürətli hərəkət
Çevrə üzrə bərabərsürətli hərəkət
Nyuton qanunları
Ağırlıq qüvvəsi. Ümumdünya cazibə qanunu
Elastiklik qüvvəsi. Sürtünmə qüvvəsi
Statikanın əsasları
Azərbaycan tarixi: (II və III qruplar üçün)
Azərbaycan tarixi – 6-cı siniflər üçün dərslik (bütöv)
Azərbaycan tarixi – 7-ci siniflər üçün dərslik (bütöv)
Azərbaycan tarixi – 8-ci siniflər üçün dərslik ( § 10 daxil olmaqla)
– Phonetik. Das Alphabet. Konsonanten und Vokale.
– Lange und kurze Vokale. Buchstabenverbindungen.
– Diphtonge und Affrikate.
– Der Artikel. Der.bestimmte und unbestimmte Artikel Gebrauch des bestimmten Artikels.
– Gebrauch der Substantive ohne Artikel
– Grammatik. Morphologie. Das Substantiv. Grammatische Kategorien der Substantive
– Das Geschlecht der Substantive. Bestimmung des Geschlechts der Substantive nach der Bedeutung.
– Bestimmung des Geschlechts der Substantive nach der Form
– Die abgeleiteten Substantive
– Maskulina , Feminina – und Neutrasuffixe
– Deklination der Substantive
– Schwache Deklination
– Starke Deklination
– Femininadeklination
– Pluralbildung der Substantive
– Deklination der Substantive im Plural
– Die Präpositionen. mit Genitiv
– Die Präpositionen mit Dativ
– Die Präpositionen mit Datıv und Akkusatıv
– Die Präposıtıonen mit Akkusativ
– Фонетика. Орфоэпия. Орфография.
– Буквы и звуки. Гласные звуки.
– Понятие о слоге. Правописание безударных гласных (о, е, и, я).
– Согласные звуки (звонкие и глухие, твёрдые и мягкие). Оглушение и озвончение согласных.
– Особенности написания гласных после шипящих (жи, ши, ча, ща, чу, щу) и ц.
– Употребление букв Ь (смягчающая, разделительная и грамматическая функция) и Ъ (разделительная функция).
– Произношение и правописание слов с непроизносимыми согласными.
– Ударение. Смыслоразличительная и форморазличительная функции ударения
– Лексикология. Значение слова. Многозначные и однозначные слова. Прямое и переносное значения слова. Омонимы. Синонимы. Антонимы.
– Фразеологизмы. Значение фразеологизмов. Пословицы и поговорки.
– Состав слова. Основа и окончание. Корень. Однокоренные слова. Приставка (о-, от-, до-, по-, под-, про-, за-, на-, над-, в-, с-, вы-, во-, к-, при-, пере). Суффикс (-тель, -ок, -ик, -к, -чик, -очк, -ист, -ниц, -щик, -ов, -ев, -енн, -онн, -ан, -ян, -ин, -ск).
– Phonétique ( liaison, enchaînement, syllabation)
– La prononciation les lettres ,,c” et ,,g”,La lettre,,f’’comme,,v’’et la lettre ,,s’’comme,,z’’
– Lexique ( les synonymes, les antonymes, dérivation
– les parties du discours . Le substantif
– l’article défini, l’article indéfini, l’article contracté
– Pluriel des noms, l’article élidé, l’article partitif
– l’adjectif
– l’adjectif ( degré positif, degré comparatif)
– Déterminatifs, le nom de nombre, vocabulaire, Quelle heure est-il? Dire l’adresse
– le nom de nombre ordinal, le pronom personnel
– le pronom indéfini, le pronom relatif, le pronom personnel ( tonique, atone )
Русский язык – 10. класс
– Фонетика. Звуки речи и буквы. Буквы, не обозначающие звуков речи. Буквы, употребляющиеся в двух функциях (е, ё, ю, я).
– Слог. Слогоделение. Открытый и закрытый слоги. Ударение. Функция ударения.
– Буква «Ь» (для обозначения мягкости согласного, грамматической формы и как разделительный знак).
– Буквы о-ё после шипящих и ц в корне слова, суффиксе и окончании. Буквы ы-и после ц. Употребление букв э и е.
– Лексическое значение слова. Многозначные и однозначные слова. Прямое и переносное значение слова. Омонимы. Синонимы. Антонимы.
– Устойчивые сочетания слов (фразеологизмы). Их значение и употребление. Исконно русские и заимствованные слова.
– Стили речи.
– Словари: орфографический, толковый, орфоэпический, фразеологический.
– Состав слова. Значимые части слова. Слова без окончания и с нулевым окончанием. Правописание приставок.
– Словообразование. Способы образования новых слов.
– Правописание сложных и сложносокращенных слов. Правописание существительных с пол(полу).
Литература – 10 класс
– Литературное произведение как единое целое: тема, проблема, идея, сюжет. (Элементы композиции, элементы сюжета. Идейно-общественное значение литературы)
– Древнерусская литература «Слово о полку Игореве». Дастан «Китаби Деде Коркут».
–Героический эпос «Кероглу»
– Классицизм. Мольер. Комедия «Мещанин во дворянстве». Литература XVIII века (Ломоносов, Державин). Теория литературы. Стихосложение. Стихотворные размеры, виды рифмовок
– Д.И.Фонвизин. Жизнь и творчество. Комедия «Недоросль»
– Н.М.Карамзин. Радищев. Теория. Сентиментализм
– Роды и виды литературы. Литературное направление. Романтизм. Жуковский «Светлана»
– О.Бальзак «Гобсек»
– А.С.Грибоедов. Жизнь и творчество. Комедия «Горе от ума»
– Теория литературы. Реализм. Жизнь и творчество Пушкина. Лирика
– «Повести Белкина». Повесть «Станционный смотритель»
– Повесть «Капитанская дочка»